Vier dagen lang was onze Stadsschouwburg het buurthuis van Selwerd en vierden we de wijk. Bewoners brachten hun verhalen naar het podium. Verhalen over afscheid nemen, opnieuw beginnen, ergens bij willen horen of op zoek zijn naar een thuis. Verhalen uit een wijk, maar voor iedereen herkenbaar. Samengebracht tot een voorstelling vol theater, dans, muziek en poeziƫ.
Foto’s: Reyer Boxem